Friday 17 June 2011

kau

assalamualaikum...... i'm back.......

kali nie aku nk share cket sal group yg anti-couple or anti-perempuan la.....

deyorg nie dasyat r...... x kene 2 care diaorg....... aku x leh wat pape,, 

tp aku hanye leh tuju lagu nie je kt ngkorg.....

Terleka aku untuk seketika

Terpedaya aku dibuatnya

Dipermain-mainkan cinta

Dipermain-mainkan jiwa

Dibinasa dan aku pun terluka

Tak ku menduga engkau begini

Tak ku duga aku yang menjadi

Sasaran untuk kau berdusta

Sasaran untuk kau perdaya

Akulah menjadi sasarannya

Hatiku musnah kau telah menghancurkan segala

Kepercayaan ku pada wanita

Kiniku merasa tiada lagi cinta

Yang pernah sempurna

Kau telah menimbulkan segala

Rasa keraguan untuk ku bercinta

Namun ku percaya tak mungkin semua kisah ku serupa

Telah ku coba untuk merasai perasaan untuk bercinta lagi

Namun terpaksa ku menanti sehingga naluri ku kembali

Di dalam diri di dalam hidup ku ini.



tu je la yg aku bleh tuju kt korg.... kire bg smangat r..... 

p/s: perempuan kn ramai ats dunia nie..... x payah la sbb sorg je abs yg laen ko nk anti.....



No comments:

Post a Comment

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.